Eleccions al Consell Escolar

Us informem que avui 30 d’octubre s’ha publicat la convocatòria d’eleccions al Consell Escolar. Al taulell d’anuncis podeu trobar la convocatòria i les llistes del cens electoral.
S’han de renovar 4 membres del sector professorat, 1 membre del sector famílies i 1 del sector PAS.
Per a l’elecció de les persones que formaran part de la mesa electoral del sector dels pares i mares o tutors legals es farà un sorteig el proper 6 de novembre a les 9:15h a la Biblioteca.
Les candidatures de les famílies (pares, mares o tutors/es legals) s’han de presentar per escrit al director fins el dia 14 de novembre. Us encoratgem a presentar la vostra candidatura
Una vegada verificades les candidatures es publicaran el dia 15 de novembre.
També és possible participar-hi com a supervisor/a el dia les votacions, el 22 de novembre de (famílies) de 16:00h a 18:00h.
Gràcies per la vostra col·laboració.
Restem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment.