Divulgació al centre del projecte contra el Malbaratament Alimentari

Al mes de juny hem fet al centre la difusió del projecte que han dut a terme els 5 alumnes de 4t d’ESO que han format part de la Taula Jove pel Pacte del Clima. Hem tingut la sort, gràcies a l’Àrea de Medi Ambient i Sostenibilitat de l’Ajuntament de Viladecans, de tenir al centre la carpa amb l’exposició “MENJAR CANVIA EL MÓN” al llarg de la primera setmana de juny. La informació dels panells de la carpa ens ha ajudat a visualitzar més la importància de reduir el malbaratament alimentari. A més de visitar l’exposició, tot l’alumnat d’ESO ha treballat a les tutories un Quiz, consells per reduir el malbaratament alimentari i han visualitzat el curtmetratge dissenyat per la Carla, el Raúl, la Gemma, l’Érika i la Clàudia. Els mateixos alumnes de la Taula Jove han fet la presentació de l’activitat als seus companys de 4t ESO. Aquí podeu veure algunes fotos de la carpa i dels panells de l’exposició.  També podeu veure el curtmetratge que han elaborat els alumnes per promoure que l’alumnat no llenci menjar a l’hora del pati i conscienciar de la importància de no malbaratar els aliments.

Que el malbaratament no et sigui indiferent!

Entre tots i totes reduïm el malbaratament alimentari!