Dia internacional de la Dona i la Nena a la Ciència

Avui dia 11 de febrer és el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència i per a commemorar-ho, ahir, al Miramar vam comptar amb la presència d’un grup d’investigadores de l’entorn de l’empresa, centres de recerca i universitat que van explicar als alumnes la seva experiència professional. Les ponents van ser:

Zaida Zuleica de la Universitat de Barcelona que va explicar als alumnes de 1r d’ESO la seva investigació en l’àmbit de la disseminació científica.

Judith Ardèvol de la Universitat de Barcelona que va fer una xerrada als alumnes de 1r d’ESO sobre astronomia.

Maria Rubio Doctora en Farmàcia per la Universitat de Barcelona i investigadora de l’Institut Sant Joan de Déu, que va explicar la seva experiència personal als alumnes de 4t d’ESO.

Montserrat Gil, llicenciada en Farmàcia per la UB, investigadora de l’Institut Sant Joan de Déu, que va explicar la seva experiència personal als alumnes de 1r i 2n de batxillerat.

Especial il·lusió ens va fer poder comptar amb 3 ex-alumnes del Miramar:

Anna Bartomeu, llicenciada en Biomedicina, i dedicada a la investigació que va fer la xerrada als alumnes de 3r d’ESO.

Gemma Granados, LLicenciada en Enginyeria Física i que treballa en el camp de l’enginyeria làser, que va fer la xerrada a alumnes de 2n d’ESO.

Marta Granados, Llicenciada en Enginyeria Industrial i Economia, que va fer la xerrada a alumnes de 2n d’ESO.

A més d’aquestes xerrades un grup d’alumnes de 1r de batxillerat social van poder gaudir d’una jornada a Mesoestetic. L’acte, organitzat per Talent Factory, els va permetre participar en una jornada STEM. Van visitar les instal·lacions de producció i el laboratori I+D+I per conèixer en primera persona l’experiència de pensar, dissenyar el producte, fer el prototip i fins i tot produir-ho.

Gràcies a totes per haver-hi participat i per ajudar a impulsar les vocacions científiques i/o emprenedores entre les nenes.