Debat entre escolars a la UPF: antics i nous murs a Europa

Alumnes de 1r de Batxillerat de l’assignatura d’Història del Món Contemporani de l’INS Miramar van participar divendres, 08.11.2019, en la Universitat Pompeu Fabra, en un debat entre escolars d’altres instituts de Catalunya, sobre un tema de gran actualitat: “Antics i nous murs a Europa”.

El debat ha estat organitzat a iniciativa dels Consolats d’Alemanya i França a Barcelona, amb el propòsit de motivar l’alumnat a la reflexió i a l’exercitar el contrast d’opinions amb l’altre mitjançat l’intercanvi d’opinions. És el segon cop que es posa en marxa aquesta iniciativa de debat sobre temes d’actualitat europea.