CURS DE PREPARACIÓ DE LES PROVES D’OBTENCIÓ DEL CERTIFICAT OFICIAL D’ANGLÈS DELS NIVELLS INTERMEDI (B1) I AVANÇAT (B2)

L’Escola Oficial d’Idiomes de Viladecans ofereix unes places limitades per alumnes de 4t d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat que estiguin interessats a fer un curs de preparació de 30 hores per a les proves d’obtenció del certificat intermedi d’anglès (nivell B1) i del certificat avançat d’anglès (nivell B2).

Cal tenir clar que la finalitat d’aquest curs no és aprendre més anglès sinó exclusivament preparar la prova i que el curs és garantia de poder presentar-se a la prova, però no de superar-la. La prova oficial és farà en una EOI, però no necessàriament a Viladecans. El preu del curs (curs B1: 142,45€ / curs B2: 159,25€) inclou el material i les taxes de l’examen.

L’alumnat del centre interessat a matricular-se en el curs haurà de fer en primer lloc una prova de nivell a l’institut el proper dilluns dia 26 de setembre a les 11.45h. a l’aula d’usos múltiples i, cas de superar-la, una segona prova de selecció el dimecres dia 28 de setembre a l’EOI de Viladecans.

EQUIVALÈNCIES TÍTOLS

• Certificat intermedi anglès nivell B1  =>  Preliminary English Test (PET)
  • Certificat avançat anglès nivell B2  =>  First Certificate in English (FCE)