Confirmació de continuïtat al centre (Alumnat de matrícula interna)

Us recordem que l’alumnat matriculat a l’Institut Miramar a 1r, 2n i 3r d’ESO té plaça reservada en el centre per al proper curs i no cal que faci la preinscripció. Tanmateix, si no es confirma la continuïtat al centre en el període establert per formalitzar la matrícula, es considera que renuncien a continuar escolaritzats al centre.

De la mateixa manera, l’alumnat del centre matriculat a 4t d’ESO que vol cursar 1r Batxillerat a l’Institut Miramar així com l’alumnat matriculat actualment a 1r de Batxillerat no han de fer la preinscripció. Això sí, han de confirmar-hi la continuïtat.

Més endavant ja es concretarà com es farà aquest procediment administratiu i les famílies seran informades mitjançant una circular informativa que també es publicarà en aquesta pàgina web.