Confinament grup estable 4t ESO C

Us informem que la família d’una alumna del grup de 4t C ens ha comunicat que la seva filla ha donat positiu a la prova de PCR. En conseqüència, tot el grup estable haurà de fer la quarantena obligatòria des d’avui fins al divendres 16 d’octubre.

Serà el El CAP qui es posarà en contacte amb les famílies dels alumnes del grup per citar-los a fer les proves PCR a partir del moment en què el Servei de Vigilància Epidemiològica els traspassi la informació.

Us recordem que, malgrat que el resultat de la PCR del vostre fill o filla surti negatiu, cal fer la quarantena durant tots els dies establerts i que cal informar al centre del resultat negatiu de la prova abans que es reincorporin novament a les activitats presencials (sempre i quan no presenti símptomes compatibles amb la Covid-19 els tres darrers dies). Si el resultat de la prova fos positiu, l’estudiant haurà d’allargar el període de confinament els dies que l’indiquin des del CAP.

Us informem també que a partir de demà iniciem el protocol de classes telemàtiques amb l’alumnat d’aquest grup, com està estipulat al Protocol d’organització de centre. Els professors del grup que no facin vaga demà faran la classe des de l’aula en la franja horària que correspon a la setmana actual (les 3 darreres hores). La setmana vinent faran les classes corresponents a la primera franja horària (les 3 primeres hores). La feina asincrònica que hauran de fer els alumnes durant la resta del temps es publicarà en aquesta pàgina web.

Rebeu una cordial salutació.

Xavier Salamí San Juan