Confinament grup estable 4t ESO B

Benvolgudes famílies

Us Informem que hem rebut la confirmació d’un cas positiu per covid-19 en el grup 4t ESO B. Seguint el protocol establert pels Departaments d’Educació i Salut us comuniquem que aquest grup ha de començar la quarantena immediatament. Durant la setmana vinent, el CAP programarà les cites per fer les PCR a tots els alumnes del grup confinat.

Per aquest motiu, a partir de demà continuarem les classes amb el grup de forma telemàtica, seguint la planificació que s’ha establert en el nostre Pla d’actuació per al curs 2020-2021 per a centres educatius en el marc de la pandèmia. En conseqüència, durant tota la setmana vinent, es faran sincrònicament les classes corresponents a la primera franja horària (d’11.45 a 14.45h). La feina asincrònica que hauran de fer els alumnes durant la resta del temps es publicarà a la pàgina web del centre.

Us recordem que cal informar al centre del resultat negatiu de la prova abans que es reincorporin novament a les activitats presencials (sempre i quan no presentin símptomes compatibles amb la Covid-19). Si el resultat de la prova fos positiu, l’estudiant haurà d’allargar el període de confinament els dies que l’indiquin des del CAP.

És important aclarir que els contactes dels contactes estrets no han de seguir cap mesura especial. És a dir, els germans i germanes d’alumnes que estiguin fent quarantena, poden assistir a classe amb normalitat.