Confinament grup estable 1r ESO C

Benvolgudes famílies,

Us Informem que hem tingut la confirmació d’un cas positiu per covid-19 en el grup de 1r ESO C. Seguint el protocol establert pels Departaments d’Educació i Salut us comuniquem que aquest grup  romandrà confinat a cas fins al dia 1 de març (10 dies a comptar a partir de l’endemà de l’últim contacte del cas positiu amb el grup). La reincorporació del grup a l’activitat lectiva presencial a l’institut serà el dia 2 de març.

A partir de demà dimarts iniciarem el treball telemàtic amb el grup seguint la planificació que s’ha establert en el nostre Pla d’actuació per al curs 2020-2021 per a centres educatius en el marc de la pandèmia. En conseqüència, durant tota la setmana es faran sincrònicament les classes corresponents a la primera franja horària (d’8.15 a 11.45h) i el dilluns de la setmana vinent les del després del pati (d’11.45 a 14.45h.). La feina asincrònica que hauran de fer els alumnes durant la resta del temps es publicarà a partir de demà a la pàgina web del centre.

A tots els alumnes del grup classe se’ls farà la prova PCR perquè formen part del grup de convivència estable i, per tant, són contactes estrets. Us recordem que, malgrat que el resultat de la PCR del vostre fill o filla surti negatiu, cal fer la quarantena durant tots els dies establerts i que cal informar al centre del resultat negatiu de la prova abans que es reincorporin novament a les activitats presencials (sempre i quan no presentin símptomes compatibles amb la Covid-19). Si el resultat de la prova fos positiu, l’estudiant haurà d’allargar el període de confinament els dies que l’indiquin des del CAP.

És important aclarir que els contactes dels contactes estrets no han de seguir cap mesura especial. És a dir, els germans i germanes d’alumnes que estiguin fent quarantena, poden assistir a classe amb normalitat.

Rebeu una cordial salutació,

Xavier Salamí San Juan