Confinament grup estable 1r ESO C

Hem rebut des del CAP (Centre d’Atenció Primària) la confirmació d’un cas positiu per covid-19 en el grup de 1r ESO C. Seguint el protocol establert pels Departaments d’Educació i Salut, aquest grup ha de començar la quarantena immediatament, des d’ara mateix i fins al dia 1 de maig (inclòs).

A tots els alumnes del grup classe se’ls farà la prova PCR perquè formen part del grup de convivència estable i, per tant, són contactes estrets. Les famílies dels alumnes d’aquest grup han estat avisades mitjançant la plataforma i Educa del dia i hora de realització de la prova.

Rebeu una cordial salutació,

Xavier Salamí San Juan