Casos positius covid grups 1r BTX A i 1r BTX B

Ens adrecem a vosaltres per comunicar-vos que se’ns ha notificat un cas positiu de coronavirus SARS-CoV-2 al grup classe de 1r BTX A i un altre al grup de 1r BTX B.

Seguint el protocol vigent de gestió de casos als centres educatius del curs 2021-2022, la prova indicada per a l’alumnat immunitzat és un test d’antígens que s’ha fer al més aviat possible en una de les farmàcies habilitades participants (https://www.farmaceuticonline.com/test-dantigens-rapid/#alumnatiprofessorat). Per fer-ho, només cal que presenteu la targeta sanitària del vostre fill o filla. Si el resultat fos positiu, seria aleshores un cas confirmat de covid-19 i hauria d’iniciar un període d’aïllament de 7 dies. En cas de no fer-se el test, el vostre fill o filla hauria de fer quarantena.

És important aclarir que els contactes estrets dels contactes no són contactes i, per tant, no han de fer cap mesura especial. És a dir, els germans d’infants o adolescents que estiguin fent quarantena, poden assistir a classe amb normalitat.

Recordem que els alumnes no immunitzats (aquells sense vacuna o amb pauta incompleta de vacunació i que no hagin passat la malaltia en els darrers 3 mesos) no podran venir al centre demà i hauran de fer la quarantena indicada, que en aquest cas és fins al dilluns 17 de gener (inclòs).

Us agraïm la vostra col·laboració.

Atentament,

Xavier Salamí San Juan