Cas positiu covid grup 3r ESO D

Ens adrecem a vosaltres per comunicar-vos que hi ha hagut un cas positiu de coronavirus SARS-CoV-2 al grup classe de 3r ESO D.

Des del CAP ens han informat que l’alumnat immunitzat (aquell que ha passat covid-19 en els darrers 6 mesos i/o té la pauta de vacunació completa) no ha de fer el període de quarantena, però igualment s’ha de fer la setmana vinent una prova per fer l’estudi de casos (actualment s’utilitzen les proves PCR o els tests d’antígens). De seguida que ens concretin el dia, hora i lloc en que es farà la prova, n’informarem les famílies de 3r ESO D mitjançant la plataforma iEduca.

D’altra banda, els alumnes no immunitzats no podran venir al centre i hauran de fer quarantena a casa des d’avui mateix i durant un període de 10 dies (fins al 19 de desembre, inclòs). Us recordem que durant els dies de quarantena no es pot fer cap mena d’activitat fora del domicili, ni rebre visites de persones no convivents. A més, si apareixen símptomes, cal que consulteu al vostre centre d’atenció primària.

Rebeu una cordial  salutació.

Xavier Salamí San Juan