Cas positiu covid grup 3r ESO C

Ens adrecem a vosaltres per comunicar-vos que hi ha hagut un cas positiu de coronavirus SARS-CoV-2 al grup de classe de 3r ESO C.

La covid-19 és una malaltia lleu en infants i joves, però és molt important fer les quarantenes per tallar-ne la cadena de transmissió i evitar que la malaltia continuï estenent-se a la comunitat. Això és especialment important per protegir les persones més vulnerables.

L’alumnat immunitzat de 3r ESO C, com que té la pauta de vacunació completa o ha passat la covid-19 en els darrers 6 mesos, no haurà de fer el període de quarantena. Tanmateix, estem a l’espera que el CAP ens concreti quan hauran de fer la prova per a l’estudi de casos.

D’altra banda, l’alumnat no immunitzat haurà de fer-se una PCR quan ho comuniqui el CAP i fer quarantena a casa fins al diumenge 19 (inclòs), ja que l’últim dia que va venir al centre l’alumne que ha donat positiu va ser el passat dijous 9 de desembre.

Salutacions cordials,