Cas positiu covid grup 1r ESO D i grup 2n ESO D

Ens adrecem a vosaltres per comunicar-vos que hi ha hagut un cas positiu de coronavirus SARS-CoV-2 al grup de classe de 1r ESO D i un altre en el grup de 2n ESO D.

De moment, el CAP no s’ha posat en contacte amb el centre per dir-nos si faran un estudi de casos a l’institut o no. Quan ens avisin, informarem a les famílies de l’alumnat d’aquests dos grups en una segona circular per mitjà de la plataforma iEduca.

És important aclarir que els contactes estrets dels contactes no són contactes i, per tant, no han de fer cap mesura especial. És a dir, els germans d’infants o adolescents que estiguin fent quarantena, poden assistir a classe amb normalitat.

A diferència dels alumnes immunitzats, els no immunitzats (les famílies dels quals seran avisades a títol personal) no podran venir al centre i hauran de fer quarantena.

Atentament,

Xavier Salamí San Juan