Ampliació període confinament domiciliari 1r ESO B

Benvolgudes famílies,

Us informem que des del CAP ens han comunicat que cal allargar el confinament domiciliari del grup de 1r ESO B fins al dia 10/12/2020 (inclòs) perquè de l’estudi de contactes n’han sortit 2 casos positius més (les famílies dels dos alumnes en qüestió ja n’han estat notificades telefònicament per la infermera de referència del centre). En conseqüència, la data de retorn de l’alumnat d’aquest grup a les classes presencials serà el divendres dia 11 de desembre.

Els dos nous positius hauran d’estar confinats fins al dia 12 de desembre (inclòs) i es podran reincorporar al centre el dilluns14, sempre i quan no presentin símptomes compatibles amb la Covid-19 els tres darrers dies de confinament.

Salutacions cordials,

Xavier Salamí San Juan