Acte de Cloenda Projecte Òrbita

Aquest matí, els alumnes del nostre centre que han participat en l’edició d’enguany del Projecte Òrbita han assistit a l’acte de cloenda durant el qual han rebut els diplomes de reconeixement a les tasques formatives que han estat desenvolupant en entorns laborals reals dintre del seu horari lectiu.

Gràcies a aquesta iniciativa, que té per objectiu millorar l’èxit escolar, els alumnes participants han pogut entrar en contacte amb la realitat que els espera fora de les aules i han après a valorar la importància d’anar a classe, estudiar i esforçar- se per aconseguir allò que realment els agrada.

David, Eloy, Javi, Marc, María Dolores, Núria, Raúl, Samuel G. i Samuel V., felicitats per haver sabut aprofitar aquesta experiència.