2n cas positiu covid grup 2n ESO B

Ens adrecem a vosaltres per comunicar-vos que ens acaben de notificar un 2n cas positiu de coronavirus SARS-CoV-2 al grup de classe de 2n ESO B.

El alumnes immunitzats d’aquest grup hauran de fer el test d’antígens ràpid al més aviat possible per detectar la covid-19, com s’ha informat en la circular anterior, però no caldrà que facin quarantena a casa.

En canvi, els alumnes no immunitzats hauran d’allargar la quarantena fins a l’1 de gener (inclòs), però des del CAP ens han indicat que no se’ls farà cap PCR.

Us agraïm la vostra col·laboració.

Atentament,