29 de novembre: vaga a l’ensenyament públic

Benvolgudes famílies,

Els sindicats USTEC-STES, ASPEPC-SPS i CGT han convocat per dijous 29 de novembre una vaga de caràcter general a l’ensenyament públic per reclamar, entre altres mesures, el restabliment de l’horari lectiu anterior a les retallades a partir del curs vinent, la retirada del decret de plantilles, la reducció de ràtios a l’aula i la recuperació de poder adquisitiu.

Atès que desconeixem el percentatge de professorat del centre que té previst secundar la convocatòria de vaga, no sabem si serà possible mantenir una correcta atenció a l’alumnat.

Els serveis mínims decretats es redueixen a un membre de l’equip directiu. Aquestes circumstàncies ens obligaran a fer retornar a casa els alumnes que no tinguin professor/a perquè faci vaga, ja que la normativa laboral explicita que els professors i professores vaguistes no poden ser substituïts pel professorat de guàrdia, i que els alumnes no poden romandre sols en el centre.

La secretaria del centre tampoc no podrà proporcionar el servei habitual perquè el PAS no forma part dels serveis mínims.

Salutacions,

La Direcció

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *