Cas positiu covid grup 2n ESO B

Ens adrecem a vosaltres per comunicar-vos que hi ha hagut un cas positiu de coronavirus SARS-CoV-2 al grup de classe de 2n ESO B.

El alumnes immunitzats d’aquest grup (aquells que ja fa més de 15 dies que tenen la pauta de vacunació completa o que han passat la covid-19 en els darrers 6 mesos), no hauran de fer el període de quarantena però des del centre d’atenció primària se’ls demana la realització d’un test d’antígens ràpid (TAR) en una de les farmàcies habilitades participants (https://www.farmaceuticonline.com/test-dantigens-rapid/#alumnatiprofessorat). Per fer-ho, només caldrà presentar la targeta sanitària del fill o filla.

En canvi, els alumnes no immunitzats hauran de fer quarantena domicilliària immediatament, des d’avui i fins al 30 de desembre (inclòs), però des del CAP ens han indicat que no se’ls farà cap PCR.

Salutacions cordials,