Treball per projectes d’àmbit

Aquest any hem iniciat el treball per projectes de forma interdisciplinària als cursos de 1r i 3r d’ESO. L’organització d’aquests permet que siguin un complement de les classes ordinàries i, així, els alumnes coneguin diferents metodologies d’aprenentatge.

Els projectes uneixen en una sola línia tres matèries que s’encaixen per aconseguir una finalitat comuna.

El treball per projectes permet a l’alumnat aplicar els coneixements curriculars de les diferents assignatures en una situació d’aprenentatge, un repte que, com la vida mateixa, involucra diferents aspectes de les matèries.

Però l’objectiu no només és l’aplicació dels coneixements, també permet treballar de forma col·laborativa amb els companys, assolint un rol, prenent decisions en comú, augmentant l’autonomia i responsabilitat i resolent problemes amb els companys.