Dos projectes d’Emprenedoria de 4t d’ESO, seleccionats pel concurs “The Challenge”

Els projectes “La Meva Pell” i “LOF” de l’assignatura optativa d’Emprenedoria de 4t d’ESO han estat seleccionats finalistes d’entre més de 1500 grups participants d’Espanya i Portugal, pel concurs «The Challenge by EduCaixa». Aquest concurs ha estat una oportunitat per impulsar el talent i convertir l’alumnat en worldshakers: joves compromesos amb reptes del segle XXI. Els projectes que ha desenvolupat l’alumnat han estat propostes alineades amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

Els dies 3, 4, 5 i 6 de maig de 2023 els dos equips viatjaran al Campus de Barcelona on acabaran de millorar els seus projectes per tal d’intentar ser un dels 15 equips guanyadors del premi final, un viatge a Nova York i Boston. Competeixen amb 98 finalistes més.

The Challenge