18è Certamen literari de Sant Jordi

Oberta la convocatòria per participar el 18è Certamen literari de Sant Jordi.Certamen literari 2023-2024

Un any més, s’organitza el Certamen literari de Sant Jordi que està obert a tot l’alumnat, el professorat, el personal no docent del centre i els pares i mares d’alumnes, repartits en quatre categories: alumnes de 1r i 2n d’ESO, alumnes de 3r i 4t d’ESO, alumnes de batxillerat i pares, professorat i personal no docent del centre.

Es podrà participar amb els següents textos:

• narració (màxim 3 pàgines)
  • poesia o recull de poemes (sense límit)
  • article d’opinió (màxim 1 pàgina)
  • còmic (2 pàgines)
  • lletra capital
  • portada

Els treballs hauran d’estar escrits en llengua catalana, són de tema lliure i s’hauran de presentar amb un pseudònim.

Cada professor i professora establirà el termini de presentació dels textos. En la categoria de pares i mares, professorat i personal no docent la data límit és el 5 d’abril.

Es poden consultar les bases del concurs en aquest enllaç: Díptic Sant Jordi 2024