Dos alumnes de l’institut treuen dues de les millors notes de la selectivitat a Osona

La Júlia Villen i en Marc Fradera, alumnes de 2n de Batxillerat de l’institut durant aquest curs 2022-2023, han superat les proves d’accés a la universitat (PAU) amb més d’un 9 i es troben entre les millors notes de la selectivitat a Osona. Amb aquests resultats podran accedir als estudis que havien escollit. En Marc es matricularà al Grau d’Economia de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona i la Júlia al Grau d’Òpitca i Optimetria que la Universitat Politècnica de Catalunya ofereix a Terrassa. Els dos alumnes destaquen la constància com una de les claus del seu èxit acadèmic, ja que segons han comentat, han estudiat al llarg de tot l’any i no només les setmanes prèvies a la selectivitat. La Júlia ha explicat, també, que va començar 2n de Batxillerat molt estressada perquè es pensava que havia d’entrar al grau de Medicina, per al qual es necessita una nota molt alta, i això la va angoixar. Després, però, va veure que no necessitava entrar a Medicina per fer el que realment volia, òptica i optimetria, amb la qual cosa es va relaxar i va continuar compaginant els estudis amb la competició esportiva (patinatge).