INSTRUCCIONS PER A LA CONFIRMACIÓ DE MATRÍCULA DE 2n DE BATXILLERAT
El període de matriculació de BATXILLERAT és del 23 al 29 de juny
Molt important: si la matrícula no es fa en el període establert, es considera que es renuncia a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades.
PAGAMENTS que cal fer, per fer efectiva la matrícula: a través de l’aplicació TPV escola
Per fer-ho és imprescindible que hagueu entrat i registrat al TPVEscola, a través d’on rebreu els pagaments que necessiteu per a formalitzar la matrícula.
Descarregueu l’App “TPVEscola” a Google Play o App Store al vostre mòbil
Seleccioneu població Roda de Ter i Institut Miquel Martí i Pol. Introduïu El codi d’usuari i la contrassenya.
- Quota de matrícula de l’AMPA . Total a pagar 34 €(s’adjunta document informatiu)
- Quota material de centre. total a pagar 71,12€
AUTORITZACIONS que cal fer, per fer efectiva la matrícula a través de l’aplicació TPV escola
Per fer-ho és imprescindible que hagueu entrat i registrat al TPVEscola, a través d’on rebreu els documents d’autorització que necessiteu per a formalitzar la matrícula.
Rebreu les següents autoritzacions que cal signar:
- Autorització de sortides
BEQUES I AJUTS:
Es poden demanar les següents beques
- SERVEI TRANSPORT i AJUT INDIVIDUAL DE DESPLAÇAMENT- s’ha enviat un correu a ieduca amb les instruccions
- SOL.LICITUD FONS SOCIAL INS: Ajut concedit pels ajuntament: Ajuda per el pagament de sortides i activitats de centre- ( el termini per a presentar la sol·licitud és el 20 de setembre del 2023) enviar el formulari complimentat a 2.batx.insmmpol@gmail.com

