VISITA GRUP BONÀREA-AGRUPA

Imatges de la visita dels alumnes de l’optativa d’economia de 4t ESO al grup empresarial Bonarea-Agrupa. Els alumnes han visitat les instal·lacions on es relaitzen i controlen totes les fases del model de producció  d’integració vertical i transversal únic al món. D’aquesta manera, l’alumne ha pogut conèixer de primera mà com l’empresa centra els seus esfoços en la innovació, l’excel·lència productiva i la qualitat, per aconseguir satisfer els seus clients amb productes del camp amb un sistema de venda directa sense intermediaris.

Després, vam visitar el museu arqueològic que es troba a la Vila de Guissona, ubicat al costat del jaciment de la ciutat romana de Iesso.