Tallers i xerrades del programa de Salut a l’Escola

Durant el mes de març s’han fet dos tallers del programa Salut a l’Escola. Concretament, es tracta del Taller de Primers Auxilis i del Taller d’Afectivitat i Sexualitat.

En tots dos casos, els tallers estaven destinats a l’alumnat de 3r d’ESO.

Durant aquest curs, el programa Salut a l’Escola ha comptat amb els següents tallers i xerrades:

A l’octubre, els cursos de 2n d’ESO feien el Taller de Prevenció de Drogodependències.

Al novembre, l’alumnat de 4t d’ESO va participar en una xerrada sobre lesions medul·lars dirigida per la Fundació Guttman.

També al novembre, van tenir lloc les xerrades dels Mossos d’Esquadra. “Comença el joc”, per a 3r d’ESO, “Xarxes Socials”, per a 2n d’ESO i “Internet Segura per a Joves”, per a 1r d’ESO.

Amb motiu de la Marató de TV3, es va fer una conferència sobre malalties infeccioses a tots els nivells.

Al gener, l’alumnat de 1r d’ESO rebia una xerrada titulada “Canvis a la pubertat”.