Certamen de Lectura en Veu Alta

Les alumnes de 3r i 4t d’ESO Helena Muñoz, Irene Rodríguez, Ana Navarro i Estela Ribé s’han estat preparant per a participar en el XIV Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta 2018.

La fase de quarts de final, en què les alumnes van prendre part, va tenir lloc el passat dimecres 4 d’abril al Centre de Lectura de Reus. Tot i no classificar-se per a les semifinals, les alumnes van quedar molt satisfetes per la interpretació de la lectura que els va tocar llegir. Ho van fer amb expressivitat i amb una dicció acurada i segura. La Irene, l’Ana i l’Estela constituïen la Tropa de Corsaris, que correspon a alumnes de segon cicle d’ESO. L’Helena hi va assistir en qualitat de suplent.

Aquest certamen,  organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Ensenyament, pretén fomentar la lectura i propiciar un marc per al desenvolupament de les habilitats de la lectura en veu alta. Per a la preparació en aquest certamen, s’han llegit el llibre Xaval gras es menja el món, de K. L. Going.

Felicitats a totes quatre!