TALLER DE COOPERATIVES

Aquesta activitat promoguda pel ATENEU COOPERATIU. COOP CAMP, ha estat adreçada a alumnes de Bat i cicles formatius, així com alumnes de 4 ESO que cursen economia i emprenedoria.

En el taller i la sortida s’explica en primer lloc, que es una cooperativa, les tipologies i el seu funcionament, per tal de que es pugui conèixer i entendre el cooperativisme i l’economia social i solidària a la comarca.

En segon lloc, en la visita a la Cooperativa Aromis es mostra el funcionament, així com la creació de noves iniciatives econòmiques transformadores que promouen la generació d’ocupació de qualitat que pot resoldre les necessitats de les persones i del territori, així com l’enfortiment de les xarxes d’intercooperació.