+Mates

Aquest dissabte 6 d’abril, quatre alumnes de 3r d’ESO, el Pau, la Núria, la Judit i la Júlia vam anar a Montgat per participar a la fase final del concurs +Mates. Quan vam arribar ens van agrupar amb alumnes d’altres instituts de Catalunya i ens van repartir un dossier amb problemes. Ens van deixar dues hores per fer-los i en acabar vam esmorzar. A les 11:30 h vam refer els grups i vàrem realitzar una gimcana pels parcs del voltant. En una de les activitats vam deduir l’alçada de la farola sense mesurar-la i vam buscar estratègies amb el que teníem a l’abast. Una altra de les proves consistia en fer-nos una foto i tots havíem de sortir a la mateixa alçada. Finalment van repartir els premis i un obsequi com a senyal de participació.

Ens ho vam passar molt bé i vam conèixer gent nova i vam saber com treballen altres instituts. Ens va agradar anar-hi.

Júlia Solé i Judit Padró