Show de màgia en anglès

On April 11th, our 1st ESO students attended a show on magic in English at the town’s library in Montblanc.

We could all enjoy Jack’s tricks with rings, cards, balls and other tools…all to make our students get into the world of magics. The show worked perfectly well, even for those most incredulous, who ventured to say that magics does not exist.

El passat 11 d’abril, els alumnes de 1r d’ESO van assistir a un show de màgia en anglès a la biblioteca municipal de Montblanc.

Vam poder gaudir dels trucs d’en Jack amb anelles, cartes, boles i altres artefactes per tal de fer entrar als nostres alumnes en e món de la màgia. El show va funcionar perfectament bé, fins i tot per als més incrèduls que gosaven pensar que la màgia no existeix.