PERDENT LA POR ALS TRANSGÈNICS

L’alumnat de Batxillerat i Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa varen poder gaudir d’una xerrada realitzada per estudiants de biotecnologia de la URV, entre ells l’ex-alumna del centre, Ariadna Pié.

La Xerrada, molt interessant i de molta actualitat tractà sobre el tema dels transgènics i l’ enginyeria genètica. Un tema molt desconegut i sobre el qual gairebé tothom en té una opinió sovint desfavorable, degut a la manca d’informació i moltes vegades influenciats  pels mitjans de comunicació.

L’Ariadna, l’Aitor i el Daniel, ens van oferir arguments i molta informació sobre els transgènics, què són, com s’obtenen, quins hi ha al mercat, beneficis i possibles problemes. D’aquesta manera, l’alumnat pot treure les seves conclusions amb una base raonada i científica.

L’activitat ha estat molt ben valorada i des d’aquí volem agrair la tasca que fan aquests alumnes universitaris pels Instituts, i desitjar-los molta sort en el futur.