L’Institut Martí l’Humà participa en la III Fira de Formació Professional de Reus

Alumnes i professors de cicles formatius de Manteniment Electromecànic i Administració i Gestió de l’Institut Martí l’Humà han pres part de la III Fira de Formació Professional de Reus “Camins d’FP”, que ha tingut lloc els dies 5 i 6 d’abril al foyer Marià Fortuny de firaReus. Aquesta exposició té per objectiu apropar els futurs estudiants, les empreses i la ciutadania en general a la Formació Professional que s’ofereix al Camp de Tarragona.

En total hi ha hagut 34 expositors, en els quals s’ha donat a conèixer l’oferta educativa de les àrees de Tarragona, El Vendrell, Valls i Montblanc. Els alumnes Arnau Cugat, Aarón Martínez , i els professors i professores Jordi Carol, Lola Sánchez i Albert Rovira han estat els encarregats d’informar el nombrós públic que s’ha interessat pels cicles formatius que ofereix l’Institut Martí l’Humà, així com també per les característiques d’aquest centre i pels treballs exposats al seu estand.

2017firaFP