Sortida de de l’alumnat de l’Institut Martí l’Humà que fa Religió

El passat 6 d’abril, els alumnes que fan religió de 1r a 3r d’ESO de l’Institut Martí l’humà van fer una sortida a Lleida. Concretament, van visitar el Museu de Lleida , el Centre d’Investigació d’Art d’Època Moderna (CAEM) i, per últim, el Carrer Major de la ciutat. Els objectius fonamentals d’aquesta sortida eren contribuir a l’aprenentatge d’aspectes relacionats amb el Camí de Sant Jaume i la història de l’art en general.
Acompanyats pel professor que imparteix la matèria, Fèlix Alvero, l’alumat que va prendre part en la sortida va participar en diverses activitats com ara: una gimcana per aprendre més detalls sobre el Camí de Sant Jaume, i va assistir a un taller de tècniques d’interpretació d’obres d’art. Per últim, es va fer una visita a la Capella de Sant Jaume del Carrer Major, on, segons conta la tradició, l’Apòstol va ser il·luminat per un àngel mentre es treia un punxa.
Va resultar una sortida tan interessant com profitosa, que va complir les expectatives de l’alumnat i del professor implicat.

2017rel1 2017rel3 2017rel4 2017rel5