Èxit d’afluència a les Jornada de Portes Obertes de l’Institut Martí l’Humà

El dimecres 7 de març a dos quarts de set del vespre hi va haver Jornada de Portes Obertes d’ESO a l’Institut Martí l’Humà. Unes 220 persones, entre pares i alumnes de 6è de Primària, van assistir a l’acte, que va consistir en un recorregut per l’institut. Abans, però, la directora del centre, Imma Hueso, va adreçar-se a les famílies per explicar-los el funcionament de l’ensenyament secundari en general i de l’Institut Martí l’Humà en particular.

Durant el recorregut, el professorat de cada departament tenia preparat un espai per mostrar als assistents algunes de les activitats que es realitzen a les seves classes al llarg del curs. Uns i unes alumnes d’ESO eren els encarregats de fer l’acollida de les famílies nouvingudes i conduir-les, per grups, pels diferents centres d’interès. En finalitzar la visita, els assistents van gaudir d’un refrigeri a la cantina de l’institut.

La direcció i el claustre de professors i professores de l’Institut Martí l’Humà dona la benvinguda a les famílies i a l’alumnat que el curs 2018-2019 formaran part de la comunitat educativa del centre.