CONCURS FONIX

Com cada curs, l’institut Martí L’Humà participa en el concurs d’anglès Fonix.

Els alumnes que han superat la fase de centre i han estat seleccionats per representar el nostre institut són:

Categoria 1r/ 2n ESO:

• Diana Ciufudean
  • Loubna Laghchim
  • Violeta Moncayo

Categoria 3r / 4t ESO:

• Stepan Klymonchuk
  • Estela Ribé
  • Irene Rodríguez

Categoria 1r / 2n BAT:

• Anna Arnanz
  • Laia Bòria
  • Jordi Masalias

Enguany  tant la prova a realitzar com la selecció final han variat. La prova consisteix en elaboració d’un projecte que es penja a Youtube. Hi haurà un 15% de la valoració final que consistirà en les votacions del públic.

Us informem que, a partir del dilluns dia 23 d’abril a les 10 del matí, obrim la fase de visualitzacions i votacions populars al canal de YouTube del concurs FONIX. Trobareu l’enllaç al web del concurs www.the-fonix.org. Recordeu que qualsevol persona que vulgui votar haurà de tenir un compte de gmail o bé donar-se d’alta de YouTube. Tindreu fins el dia 4 de maig a les 24H. per votar.

És per aquest motiu que us animem a que entreu  a Youtube i voteu als nostres vídeos.

Thank you very much and GOOD LUCK to our students!!!

Departament de Llengües Estrangeres

www.the-fonix.org