Xerrrada programa Escola i Empresa als alumnes del CFGM de Gestió Administrativa

El passat dia 15 de març, els alumnes del CFGM de Gestió Administrativa van tenir una xerrada a càrrec del Sr. Joaquim Sas, Gerent de l’empresa SAS, Prefabricats de Formigó.

La xerrada amb el títol de “Què és ser empresari? “, forma part del programa Escola i Empresa de la fundació privada d’empresaris de Catalunya FemCAT.

El Sr. Sas va fer una breu introducció de la història de la seva empresa des dels inicis a l’any 1900 fins l’actualitat, gràcies a la seva capacitat productiva i experiència en el sector dels prefabricats de formigó, ha aconseguit ampliar i potenciar una vasta xarxa comercial que abasta tota l’Europa Comunitària.

La xerrada va ser interactiva amb els alumnes, es van trobar entre tots les qualitats que necessita tenir un bon empresari, tant personals com professionals.

La conclusió final va ser que empresari significa prendre accions humanes, creatives, per a construir alguna cosa de valor a partir pràcticament de res. És la recerca insistent de la oportunitat, independentment dels recursos disponibles.