Xerrada sobre el sistema financer

En l’actual marc econòmic-financer cal oferir coneixements financers a diversos col·lectius i a diferents nivells, però molt especialment als adolescents del nostre centre educatiu. És per això que el passat dimarts 24 d’abril, es va oferir a l’alumnat de cicle formatiu de grau mig de Gestió Administrativa i als alumnes  de batxillerat de la matèria d’empresa, una xerrada-taller sobre l’actual sistema financer.

La xerrada va ser impartida pel Sr David Pascual,  professional vinculat professionalment al sector bancari.

L’objectiu era tractar i aprofundir en alguns continguts i competències que els puguin ajudar en el futur professional i acadèmic.