BREAKOUT EDU VIRTUAL DE FOL

El divendres passat, 24 d’abril, va tenir lloc el BreakOut EDU de Formació i orientació laboral. Aquest esdeveniment es va celebrar de manera virtual i va consistir en un joc on es plantejaven tot tipus de preguntes i d’exercicis a l’alumnat que cursa la matèria de FOL provinents d’Instituts d’arreu de l’Estat. D’un total de 10 reptes diferents l’alumnat dels Cicles Formatius de Grau Mitjà d’Elaboració de Productes Alimentaris, de Manteniment Electromecànic i de Gestió Administrativa en va aconseguir completar 7. El temps màxim per completar totes les proves va ser de 90 minuts.