Càrrecs AMPA curs 2019-2020

Ruiz Ferrer, Xelo Vocal
Rocamora Montañés, Montse Coordinació
WattsApp
ampa@iesmartilhuma.org 616 964 811 644 016 872 https://www.facebook.com/ampainstitutmartilhuma/ t.me/AMPAIMLH
Horari d’atenció a pares i mares: dijous de 11h a 14h. Podeu concertar visites per telèfon
Documents: Estatuts   Acta constitució Junta

Inversió intel·ligent i sostenible

L’alumnat de l’optativa d’economia de 4t ESO, el dimecres 3 de març ha treballat la importància de saber diferenciar entre l’estalvi i les diferents alternatives d’inversió. Existeixen diferents productes d’inversió que ofereixen múltiples opcions de risc i rendibilitat, però no n’hi ha prou de saber quins productes existeixen, abans d’invertir és necessari conèixer-nos bé per saber fins a quin punt estem disposats a arriscar-nos.

Entre les diferents alternatives d’inversió hi trobem les finances i les inversions socialment responsables, que permetran invertir tenint en compte aspectes socials, mediambientals o de bones pràctiques.

ENDEUTAR-SE? AMB SENY!

Els alumnes de 4t ESO que realitzen l’optativa d’Economia han realitzat un taller sobre l’endeutament

El Sr Ferran, voluntari de l’entitat EFEC, ens ha ofert un seguit d’activitats didàctiques per ajudar  a conèixer com els productes de crèdit poden ser una eina eficaç si s’utilitzen correctament i amb raons justificades, però poden causar estralls en les nostres finances personals si els utilitzem incorrectament o excessivament.

Aquest taller celebrat els dies 24 i 25 de febrer, té com a finalitat mostrar a l’alumne com s’ha d’utilitzar el crèdit de manera correcta, i comprendre les conseqüències que implica l’endeutament, Conèixer la TAE, i saber que existeix finançament alternatiu

Dia internacional de la Dona – 8 Març – Les dones i l’art

Amb motiu del 8 Març, Dia internacional de la Dona, les alumnes d’Història de l’Art de 2 de Batxillerat A, han volgut donar veu a aquelles dones i artistes que han estat invisibilitzades al llarga de la història.
A l’entrada de l’institut han penjat unes làmines que mostren la biografia i el treball d’aquestes artistes. Si us ve de gust participar, envieu una foto amb el #amblanostramirada8m

DIA INTERNACIONAL EN MEMÒRIA DE LES VÍCTIMES DE L’HOLOCAUST 2020

Els alumnes de 2 ESO A i B han estat treballant, durant diversos dies a partir de 27 de gener (aniversari de l’alliberament del camp d’extermini d’Auschwitz l’any 1945) el tema de l’Holocaust, els camps d’extermini i la persecució de jueus i altres col·lectius durant la II Guerra mundial a partir de la pel·lícula “Una bolsa de canicas”. L’objectiu és fer memòria històrica i conscienciar l’alumnat del perill dels partits d’extrema dreta i de la barbàrie humana.

ACTIVITAT DE GEOLOCALITZACIÓ PEL CALL JUEU DE MONTBLANC

Des del departament de social pensem que amb la utilització del recurs MHM-  Mobile History Map permetrà als alumnes crear i desenvolupar projectes col·lectius mitjançant l’ús de la tecnologia mòbil. Els estudiants són desenvolupadors actius en la creació d’itineraris i punts d’interès propers als seus centres educatius per mitjà de la geolocalizació. Ells mateixos, de forma col·laborativa, creen i editen continguts descriptius del seu entorn més immediatMHM posa el punt de mira en l’ús del mòbil com a dispositiu d’entrada de dades però sobretot com a instrument per a l’explotació de la informació georeferenciada.