16 d’octubre: Dia mundial de l’aturada cardíaca

El passat 16 d’octubre es va celebrar el dia mundial de l’aturada cardíaca.  Des de l’institut, formem part del seminari del Programa de Suport Vital als centres docents i des de l’àmbit d’Educació Física s’han temporitzat aquests continguts per treballar-los durant els 4 cursos d’ESO.

També es faran tallers a Batxillerat i Cicles Formatius a mode de recordatori perquè l’alumnat continui estant actualitzat.

Creiem que és un contingut molt important que cal que l’alumnat conegui bé i sigui capaç de reaccionar davant persones inconscients que respiren (PLS), aturades cardiorespiratòries ( RCP ) i obstruccions de la via aèria.