Literatura, música i fotografia per celebrar Sant Jordi a l’institut

Com cada any, l’Institut Martí l’Humà ha volgut commemorar Sant Jordi amb el concurs literari organitzat pels tres departaments de llengües. En aquesta ocasió, el tema escollit era «Secrets», i els alumnes podien escriure textos en poesia o prosa d’un màxim de 140 paraules acompanyats d’una imatge.

Dimarts, diada de Sant Jordi, es va fer l’acte de lliurament de premis als guanyadors, al qual va assistir tot l’alumnat participant al concurs. Una representant de cada departament (català, castellà i llengües estrangeres) els va fer entrega dels premis i els premiats van llegir les seves creacions. L’acte va estar amenitzat amb música de violí, gràcies als alumnes Leonor Solans i Marcel Gómez.

Els premiats d’aquesta edició han estat els següents: de la categoria corresponent a l’alumnat de primer i segon d’ESO, Maria Torné (català), Noa Torrellas (castellà) i Carla Lombardía (anglès); de la categoria de tercer i quart d’ESO, Queralt Amill (català i castellà) i Angelina Y. Lin (anglès), i de la categoria de Batxillerat i cicles, Mariona Prat (català), Said Ait Lhou (castellà) i Ivet Sanahuja (anglès). A més, es va lliurar l’accèssit «Aula d’acollida» a Walid Khatiri.

El departament de matemàtiques també es va afegir a la festa lliurant els premis del concurs Fotografia matemàtica. En aquest cas els premiats van ser Jan Sorolla (1r i 2n d’ESO), Xènia Padilla (3r i 4t) i Júlia Vilà (batxillerat i cicles).