Dues premiades de l’institut al Certamen de Lectura en Veu Alta

L’institut Martí l’Humà ha participat aquest dimarts a les semifinals del Certamen de Lectura en Veu Alta, que s’han dut a terme al Centre de Lectura de Reus. Aquest any els alumnes participants han estat Queralt Mascuñano, en la categoria de Corsaris (1r i 2n d’ESO); Queralt Amill, David Ferran i Daniel Kavyn, en la categoria Tropa de corsaris (3r i 4t d’ESO), i Lara Alexandra Tomas, en la categoria de Timoners (alumnat nouvingut).

Queralt Mascuñano i Lara Alexandra Tomas van ser les guanyadores en la seva categoria, de manera que passen a la final territorial, que se celebrarà el proper 19 d’abril a Tarragona. Cal remarcar la col·laboració de l’AFA per al desplaçament a Reus, així com el bon paper de tots els lectors i lectores del centre. Gràcies pel vostre esforç i dedicació!