II Jornada Geogràfica de Recerca

El dia 6 d’abril de 2022 va tenir lloc la II Jornada Geogràfica de Recerca organitzada per la UdL, dedicada  als efectes del canvi global sobre els recursos hídrics.

La jornada es va dur a terme en format virtual i va consistir en dues conferències per part dels professors de la UdL Ramon Batalla i J. Carles Balasch, sobre la problemàtica dels recursos hídrics, la projecció de curtmetratges sobre el problema de l’aigua i el lliurament de la II Edició dels Premis Georecerca per a alumnes de 2n de Batxillerat.

Un total de 12 alumnes del Màrius Torres, de la matèria de Geografia es van presentar als premis. L’alumna Maria Àngels Almacellas,  de 2n de Batxillerat D, va resultar premiada amb el 3r. Premi.