Generació Plurilingüe (GEP)

Aprendre llengües estrangeres a través de les matèries

Què és el GEP? Objectiu principal del programa

L’objectiu del programa GEP és augmentar la competència comunicativa de l’alumnat en les llengües estrangeres curriculars incrementant el grau d’exposició a aquestes llengües.

A través del programa s’impulsen accions innovadores en l’àmbit de l’organització curricular de les llengües estrangeres i en l’àmbit metodològic de l’ensenyament d’aquestes llengües. També es promou un aprenentatge actiu i significatiu per part de l’alumnat, basat en el treball cooperatiu i per projectes que integrin les TIC i els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Tot això amb una avaluació orientada a l’aprenentatge i en l’adquisició d’estratègies per a un aprenentatge autònom.

Mapa dels centres GEP

El nostre centre participa per primera vegada en aquest projecte, que té una durada de tres anys amb l’objectiu de continuar implementant el projecte en el futur.

Característiques del programa

Grups que participen al nostre Programa GEP

1r ESO A, B, C i E: Biologia, E.F i Música

La implementació de la llengua és gradual i s’aplica una metodologia que fomenta l’aprenentatge per bastides, dotant l’alumnat de vocabulari i recursos per tal que, de mica en mica, llengua estrangera i contingut vagin de la mà per integrar-se per complet en finalitzar el curs.