El Màrius al Mercatec 2022

El divendres 13 de maig es va celebrar una nova edició del Mercat de Tecnologia a la UdL on diversos instituts de la província de Lleida van presentar els seus projectes més destacats de l’assignatura de Tecnologia.

El grup de tecnologia de 4t ESO del Màrius va presentar 4 projectes elaborats al llarg del curs: un cub de 8x8x8 leds connectats a una placa arduino, un dron construit sobre peces dissenyades i impresses en 3D, una bicimoto amb funcionament híbrid de motor tèrmic i pedaleig, i un kart elèctric construit amb tot de materials reciclats.

L’experiència va ser molt profitosa i divertida, arrencant la jornada anant des del centre a l’universitat amb el trasllat dels projectes i amb alguna avaria tècnica…

Les exposicions van demostrar un any més, l’elevat contingut tècnic que desenvolupa l’alumnat així com la diversitat de d’idees que bullen. Una mostra del que es fa en l’assignatura en molts dels instituts de Catalunya.

Gràcies a tots i enhorabona per la feina feta