Xerrada FEMCAT

Divendres 8 de gener ens va visitar l’empresari i emprenedor Sr. Òscar Ortega, President i Conseller Delegat de l’empresa lleidatana BTACTIC, CCCL… Llegeix més»

Jornada de “Portes Obertes ESO”

Benvolgudes famílies,

Us informem que el dia 16 de febrer farem la Jornada de Portes Obertes del nostre Institut Màrius Torres per a l’alumnat d’ESO.

Us presentarem  el nostre pla d’estudis, les nostres instal.lacions i us explicarem com ho fem. Hi haurà tallers i activitats per als més joves.

Podreu escollir entre 2 torns:

• 1r Torn: de 10:00 a 12:00
  • 2n Torn: de 12:00 a 14:00

Tothom hi està convidat.

Us hi esperem!!!

Posa’t la gorra

La festa del ‘Posa’t la Gorra!’ de Lleida arribarà el 17 de febrer a la 6a edició amb l’objectiu de continuar donant a conèixer la realitat del càncer infantil… Llegeix més»

Sortida de 2n de BTX Artístic a Barcelona

El passat 10 de gener, els alumnes i les alumnes de 2n de Batxillerat Artístic vam anar a visitar quatre exposicions d’Art a Barcelona.
La primera exposició que vam anar a veure va ser al Museu del Disseny, on ens van mostrar l’evolució d’aquest llenguatge artístic des dels anys 80 fins a l’actualitat… Llegeix més»

Taller de Rima

El passat dimarts 18 de desembre els alumnes del Batxillerat Artístic van gaudir de la visita d’en Joël (a.k.a. Fetitxe 13) que va impartir un Taller de Rima. En Joel pertany a Versembrant, associació que es dedica a difondre les virtuts i valors que pot transmetre el rap… Llegeix més»