Locke i ‘El padrino’

El cinefòrum de filosofia continua relacionant clàssics del cinema amb les lectures obligatòries de segon de batxillerat. El proper dia 29, a partir de les 16:00, ens trobem a la sala d’actes per pensar política de la mà de John Locke i Francis Ford Coppola.
Ho… Llegeix més»

Titiriteros de Binéfar

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO van poder gaudir de l’espectacle dels Titiriteros de Binéfar. Ens van representar a través d’objectes i de titelles… Llegeix més»

Agenda 21

El dia 21 de novembre ens va visitar, a l’institut, la Deixalleria mòbil dins de la SetmanaEuropea de Reducció de Residus. Els alumnes de l’ESO van dipositar-hi tota menad’objectes que ja havien finalitzat la seva vida útil i que, per les seves característiques, s’han dedipositar a la deixalleria… Llegeix més»

‘Dulces bestias’, dansa contemporània a Saragossa

L’alumnat del centre que inicia el batxillerat va ser valent, alegre i audaç responent a la proposta de la ‘Compañía Nómada’ de dansa contemporània.
142 ‘bestioles’ del Màrius vam aprendre a volar amb ballarins -reconeguts internacionalment- que estaven disposats a debatre durant més d’una hora… Llegeix més»

La Marató de TV3

Del dia 5 al 14 de desembre els alumnes de 3r d’ESO i 1r BAT  de diürn i els alumnes de nocturn, han participat de xerrades de la Marató d’enguany sobre les Malalties minoritàries… Llegeix més»