DIA DE LES ESCRIPTORES 2018

Cada any des de la Biblioteca Nacional BNE escullen una comissària encarregada d’organitzar el Día de las Escritoras per al 15 d’octubre. Aquesta vegada, i sota el títol de “Rebeldes y transgresoras”, li ha tocat el torn a la Joana Bonet … Llegeix més»

Sortida de 1r batxillerat

Ahir (10/10) l’alumnat de 1r de Batxillerat de les diferents modalitats va participar en una sortida organitzada pel Departament d’Educació Física … Llegeix més»

Sortida Via Verda

El passat dijous dia 4 d’octubre, una bona part de l’alumnat de 3r d’ESO vam fer una sortida de convivència, que va consistir en una bicicletada per un tram de la Via Verda de la Terra Alta, concretament des d’Arnes fins a Pinell de Brai… Llegeix més»

Nou curs de PIL en marxa!

Que ràpid passa el temps… qui ho diria? Ja és el quart any d’introducció al PIL. Increïble!

Benvinguts a un nou curs, a noves lectures (o no tan noves), noves experiències… Llegeix més»

Activitats del camp escolar

Benvolguts pares i mares,

des de la coordinació de les activitats del camp escolar em dirigeixo a vosaltres per
avisar-vos que les activitats d’Anglès i Programació començaran a partir del dilluns dia
15 d’octubre, es a dir, una setmana més tard del previst.

Perdoneu les molèsties i agraeixo la vostra comprensió.

Molt cordialment,

Coordinació d’activitats del camp escolar: Bernat Saula
o Telèfon: 638719719
o Email: campescolarlleida@gmail.co

4t d’ESO se’n va a Penelles!!!

El 2016 Penelles va començar un festival, el GarGar, que pensem que no tenien en ment que acabés sent la meravella que ha estat i tenint la repercussió mundial que està tenint. Van decidir omplir d’art el poble i pintar les cases dels seus habitants, totes!!!… Llegeix més»

Activitats extraescolars del camp escolar

Benvolguts/es,

des de la coordinació de les activitats extraescolars del camp escolar i des de l’AMPA dels 3 centres del camp escolar, ens fiquem en contacte amb vosaltres per informar-vos d’alguns temes urgents:… Llegeix més»

Reunions families

Benvolgudes families,

Us deixem indicacions per a les reunions dels propers dies amb les tutories dels vostres fills i filles.

Us hi esperem!

Dimarts 2