TANCAMENT DELS CENTRES EDUCATIUS

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Fins a nou avís queden suspeses les classes.

Carta a les famílies Comunicat famílies. BTX Comunicat famílies ESO Orientacions-centres-tancament-coronavirus
Comunicat famílies. Accés a llibres digitals gratuïts. Actualitzat

Recomanacions durant el període de tancament dels centres

En aquesta notícia es publicaran les diferents tasques a realitzar per l’alumnat  en aquests dies de confinament. Estan classificades per departaments. Cada departament ha elaborat un document conjunt on es detallen les activitats de cada curs.

Es prega consultar aquest web perquè al llarg d’aquests dies s’anirà actualitzant.

Ajornament de la XVIII Medalla Màrius Torres

L’Institut Màrius Torres comunica que, d’acord amb les mesures decretades pel Govern de la Generalitat respecte a l’evolució del coronavirus, s’ajorna l’acte de lliurament de la XVIII Medalla Màrius Torres previst pel proper divendres 20 de març de 2020.

Properament el centre informarà de la nova data per a aquesta celebració.

Sortida 1r batxillerat

Aquest dimarts dia 10 els alumnes de 1r de batxillerat de dibuix artístic van fer una sortida al Col.legi d’arquitectes de Lleida per a veure l’exposició de dibuixos d’arquitectes de l’arxiu del COAC que exposa obres arxivades els darrers 50 anys… Llegeix més»

La UE i oportunitats per als joves

El Sr. Joaquim Millan, expert i asesor en temes europeus, Director d’EUROLOCAL, ha vingut a l’institut a fer una sessió informativa sobre la UE i oportunitats per als joves, per  l’alumnat de 1r. BTX de ciències socials que cursen l’assignatura d’economia … Llegeix més»

Olimpíada de Química

Els alumnes de Química de 2n de Batxillerat del nostre Centre van participar els passat dimecres dia 4 de març a l’Olimpíada de Química a la Universitat de Lleida.

Sortida ATC

L’alumnat de  1r. BTX de ciències socials que cursen l’assignatura d’economia, hem visitat la delegació de l’Agència Tributària de Catalunya a Lleida  dins del programa de mesures de prevenció del  frau… Llegeix més»

Premi Exporecerca – TdR

El Ferran Castells Ferrer ha obtingut, amb el seu treball de recerca De tots colors,  el Premi Especial Jordi Domènech que li permet participar a Mostratec (Novo Hamburgo, Brasil… Llegeix més»

El 8M del Club de Lectura Màrius

Des del Club de Lectura s’han posat a pensar en com canviarien el currículum… com inclourien al seu dia a dia, als seus llibres de text, totes les dones que no hi apareixen i que elles coneixen… Llegeix més»

Animac 2020

Els més grans del Batxillerat d’Arts i els més petits del Màrius han gaudit amb els curtmetratges Time Capsule, de la sessió escolar de secundària d’Animac 2020.