Preinscripcions i matriculacions

CALENDARI “ESO”                           CALENDARI “Batxillerat”

ESO – Obligatòria 2020/2021

Publicació de l’oferta definitiva de places ESO

Alumnes preinscrits al centre 07/07/2020

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 07/07/2020

Publicació de la llista d’espera del centre a 07/07/2020

BATXILLERAT – 2020/2021

Publicació de l’oferta definitiva de places

Alumnes preinscrits al centre  BATX 07/07/2020

Alumnes assignats al centre BATX 07/07/2020

Publicació de la llista d’espera BATX 07/07/2020

Instruccions per formalitzar la matrícula als nous alumnes 2020-21

Premi Argó de Treball de Recerca

Felicitem al Bernat Frangi pel 1r premi en l’Àmbit de Tecnologia del 17è Premi Argó a Tdr’s de la UAB pel seu Treball de Recerca: “Design and Building Process of a Hybrid Go-Kart: A comparison between electric and combustion drive systems.”… Llegeix més»

Revista Màrius

Un any més, tot i que una mica més tard, tenim aquí la revista Màrius. No negarem la dificultat en el camí de l’edició i la maquetació de la revista en ple confinament, però vam creure que teníem històries prou importants com per a deixar en blanc aquesta pàgina del Màrius.… Llegeix més»

Més!!! Comiat de 4t d’ESO!

Sembla que l’alumnat de 4t no val acabar de marxar i ens envien els seus missatges d’adéu en forma de vídeos, de cançons precioses! i d’imatges! Aquí les teniu, gaudiu-ne i bon estiu!

Comiat de 4t d’ESO

Benvolgudes famílies, alumnat, professorat, tota la comunitat educativa.

Esperem que gaudiu d’aquest comiat i que us faci arribar el nostres millor desitjos.

Si ens hi deixeu comentaris seran més que ben rebuts.

Gràcies per compartir aquest moment amb nosaltres.

CLIQUEU AQUÍ

Comiat de 2n de Batxillerat

Benvolgudes famílies, alumnat, professorat, tota la comunitat educativa.

Esperem que gaudiu d’aquest comiat i que us faci arribar el nostres millors desitjos.

Si ens hi deixeu comentaris seran més que ben rebuts.

Gràcies per compartir aquest moment amb nosaltres.

CLIQUEU AQUÍ

Construïm un conte animat

Us compartim els vídeos del projecte del 3r trimestre de l’alumnat de 1r Cicle d’ESO  en la matèria de català durant el confinament.

Verure els vídeos… Llegeix més»

El Màrius participa en la I Jornada STEAM organitzada per l’ICE

El passat dimecres dia 20 de maig l’equip de coordinació de projectes de l’institut Màrius Torres va compartir l’experiència del projecte El Segre, un riu de coneixement i diversió en la I Jornada d’intercanvi d’experiències STEAM organitzada per l’equip ICE.El passat dimecres dia 20 de maig l’equip de coordinació de projectes de l’institut Màrius Torres va compartir l’experiència del projecte El Segre, un riu de coneixement i diversió en la I Jornada d’intercanvi d’experiències STEAM organitzada per l’equip ICE.… Llegeix més»

TANCAMENT DELS CENTRES EDUCATIUS

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins a nou avís , tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Fins a nou avís queden suspeses les classes.

INSTRUCCIONS PER L’ALUMNAT QUE PRESENTA DIFICULTATS INFORMÀTIQUES
PER INICIAR EL TRIMESTRE TELEMÀTIC
L’accés a la carpeta del drive CONFINAMENT 2020, sol es pot fer desde els Enllaços de iEduca.

Comunicat famílies. Accés a llibres digitals gratuïts.

Un Sant Jordi diferent al Màrius

Un Sant Jordi diferent al Màrius. L’alumnat de primer de batxillerat d’arts ha treballat el que tenim més a mà a casa en aquests moments: les flors, el treball de Georgia O’Keeffe i … Llegeix més»