Activitats extraescolars del camp escolar

Cada alumne ha de formalitzar la inscripció des de la web del seu centre.
1. Escollir les activitats de l’oferta indicada en el tríptic informatiu.
2. Entrar en el formulari on-line d’inscripció i emplenar-lo… Llegeix més»

Comiat 4t ESO

La promoció 2015-19 ha acabat la seva etapa de l’ESO. Els últims dies de 4t han estat dies de nervis a l’espera de saber si eren ja graduades i graduats. I, entre notes, ha arribat la gran festa de comiat… Llegeix més»

Milla urbana Institut Ronda

El nostre Institut va participar el divendres 14 de juny, en la 2a milla urbana. Aquesta cursa està organitzada per l’Institut Ronda. El nostre alumnat va obtenir… Llegeix més»

Certificats dels exàmens del Goethe Institut.

Ja ens han arribat els certificats dels exàmens d’alemany del Goethe Institut que van fer els nostres alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat el passat dia 2 de maig. Felicitem a tots els alumnes que s’hi van presentar i a tots els que han aconseguit el certificat!! Esperem que continuïn estudiant alemany i animem a tots els alumnes a aprendre aquesta llengua.

GOETHE-ZERTIFIKAT A2: FIT IN DEUTSCH.

El treball per projectes es consolida al Màrius

Els projectes Del riu al mar  de 1r d’ESO i Les ciutats del món, estrenat enguany a 2n d’ESO han posat punt i final al curs 2018/19 amb el seu producte final. Els dos projectes han culminat amb una exposició ben vistosa d’alguns dels aspectes treballats al llarg del curs… Llegeix més»

CONCERT DE CLOENDA DEL CURS ESCOLAR

El passat divendres 14 de juny els alumnes de llenguatge i pràctica musical de Batxillerat Artístic van voler compartir amb la resta de companys part de la tasca realitzada durant aquest curs amb un concert obert per a tothom a la Sala d’actes del Màrius.

EL MÀRIUS AL GRAN TEATRE DEL LICEU

Cada any el departament de música de l’institut Màrius Torres realitza una sortida a Barcelona per tal d’assistir a la representació en directe d’una de les òperes programades dins la temporada del Gran Teatre del Liceu… Llegeix més»

Gala 2n Batxillerat Promoció 2017-19

Fa uns dies va tenir lloc a La Llotja la Gala de 2n de Batxillerat, promoció 2017-19. L’alumnat va tenir com a padrí al nostre antic alumne Arnau Erta, qui els va dirigir unes paraules en elogi a l’esforç que suposava per a totes i tots haver arribat fins allà… Llegeix més»