Blog MAHALTA del Departament de Llengua i Literatura Catalanes

El blog MAHALTA és una eina de comunicació del Departament de Llengua i Literatura Catalanes amb la comunitat educativa del nostre institut per tal de fer-hi difusió dels diferents treballs i projectes elaborats pels alumnes dels diferents grups i cursos, des de 1ESO fins a 2Batx, de manera que siguin accessibles de consulta i alhora serveixin per fomentar la motivació creativa de les tasques escolars.

Taller de dansa i workout

L’alumnat de 2n de batxillerat artístic va rebre una formació de dansa clàssica i workout  impartida per la Lara Cuadrado, professora de ballet i, també, professora de llengües clàssiques al centre.
La sessió va consistir en un escalfament basat en estiraments per treballar la flexibilitat i… Llegeix més»

Felicitació de Nadal

No és Juan Luis Guerra sinó una cantant de Puerto Rico qui ens acompanya de fons. ‘La bilirrubina’ parla d’uns símptomes que, si bé són exigents i apassionats, no apareixen en estadístiques amenaçadores.
El grupet d’artistes que habiten les rodalies del passadís ‘Harry Potter’ del centre us saluden d’incògnit, cadascun d’ells vestits amb un vers per obviar les…tolerades mascaretes.
Bon nadal!

AMPA- CONVOCATÒRIA D’ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA

El proper dilluns  30 de novembre de 2020, a les 19:00 hores, se celebrarà l’Assemblea General
Ordinària del present curs amb el següent ordre del dia:

1. Lectura i aprovació de l’acta de l’assemblea anterior (està penjada a la web de l’institut).
  2. Valoració de les activitats del curs 2019 – 2020.
  3. Proposta de les activitats per al curs 2020 – 2021, en funció de la situació COVID-19.
  4. Tancament econòmic curs 2019 – 2020.
  5. Pressupost per al curs 2020 – 2021.
  6. Votació, si s’escau, dels nous membres de la Junta Directiva de l’AMPA.
  7. Informe de la direcció del centre.
  8. Torn obert de paraules.

Enllaç a la “Convocatoria de Assemblea General Ordinaria AMPA 2020-2021”

Reunions Famílies

Benvolguda família,
En els propers dies, realitzarem les reunions d’inici de curs amb les famílies.
Com que el protocol de la COVID obliga a fer aquestes sessions telemàticament, hem pensat estructurar-les de la manera següent:

• Per cada nivell d’ESO i Batxillerat hi haurà una reunió general on… Llegeix més»

Inici de curs (ESO I BATX)

L’INICI DE CURS (ESO I BATX) SERÀ EL DIA 14 DE SETEMBRE A PARTIR DE LES 9 HORES

Properament, indicarem en aquesta página web els horaris i instruccions per aquesta jornada d’acollida i presentació del curs

Exàmens Extraordinaris 1r batxillerat setembre

Els exàmens extraordinaris per l’alumnat de 1r de BTX es realitzaran de forma presencial i seguint el calendari establert:

Exàmens i recomanacions_setembre 2020 (pdf)

Recomanacions

És obligatori per accedir al centre  seguir les mesures higièniques i de distanciament següents:

Tot el personal i alumnat del centre:
– Ús obligatori de mascareta