SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ (online)

Excepcionalment per presentar la sol·licitud al centre, demaneu CITA PRÈVIA  els dies 1, 2 i 3 de juny de 8,30 a 14,30 h. Telf. 973 26 09 00

CALENDARI “ESO”                           CALENDARI “Batxillerat”

Avís important ESO – Han estat detectats errors a la “Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional”. Es prega consultar els resultats en aquest enllaç i si es detecta qualsevol error contactin amb el centre.

(publicat el 31.05.2020)

Jornada de Portes Obertes  Batxillerat “virtual”

Jornada de Portes Obertes ESO “virtual”

Batxillerat nocturn (vídeo)

TANCAMENT DELS CENTRES EDUCATIUS

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins a nou avís , tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Fins a nou avís queden suspeses les classes.

INSTRUCCIONS PER L’ALUMNAT QUE PRESENTA DIFICULTATS INFORMÀTIQUES
PER INICIAR EL TRIMESTRE TELEMÀTIC
L’accés a la carpeta del drive CONFINAMENT 2020, sol es pot fer desde els Enllaços de iEduca.

Comunicat famílies. Accés a llibres digitals gratuïts.

El Màrius participa en la I Jornada STEAM organitzada per l’ICE

El passat dimecres dia 20 de maig l’equip de coordinació de projectes de l’institut Màrius Torres va compartir l’experiència del projecte El Segre, un riu de coneixement i diversió en la I Jornada d’intercanvi d’experiències STEAM organitzada per l’equip ICE.El passat dimecres dia 20 de maig l’equip de coordinació de projectes de l’institut Màrius Torres va compartir l’experiència del projecte El Segre, un riu de coneixement i diversió en la I Jornada d’intercanvi d’experiències STEAM organitzada per l’equip ICE.… Llegeix més»

Un Sant Jordi diferent al Màrius

Un Sant Jordi diferent al Màrius. L’alumnat de primer de batxillerat d’arts ha treballat el que tenim més a mà a casa en aquests moments: les flors, el treball de Georgia O’Keeffe i … Llegeix més»

Sant Jordi- AMPA

L’AMPA  ens presenta el cartell de  Sant Jordi i enllaços als tallers, un vídeo “ATRAPADRACS” i  un tutorial punt de llibre en pdf… Llegeix més»

‘Blade Runner’ i Nietzsche

¿Podrem compartir ‘Blade Runner’ sense crispetes tridimensionals, cadascú a casa seva? Us proposem pensar Nietzsche amb un qüestionari que consultareu en els comentaris d’aquest article. Establim l’11 de maig per fer petar la xerrada…virtual.
Completem així el cicle de clàssics del cinema i autors de segon… Llegeix més»

Ajornament de la XVIII Medalla Màrius Torres

L’Institut Màrius Torres comunica que, d’acord amb les mesures decretades pel Govern de la Generalitat respecte a l’evolució del coronavirus, s’ajorna l’acte de lliurament de la XVIII Medalla Màrius Torres previst pel proper divendres 20 de març de 2020.

Properament el centre informarà de la nova data per a aquesta celebració.

Sortida 1r batxillerat

Aquest dimarts dia 10 els alumnes de 1r de batxillerat de dibuix artístic van fer una sortida al Col.legi d’arquitectes de Lleida per a veure l’exposició de dibuixos d’arquitectes de l’arxiu del COAC que exposa obres arxivades els darrers 50 anys… Llegeix més»

La UE i oportunitats per als joves

El Sr. Joaquim Millan, expert i asesor en temes europeus, Director d’EUROLOCAL, ha vingut a l’institut a fer una sessió informativa sobre la UE i oportunitats per als joves, per  l’alumnat de 1r. BTX de ciències socials que cursen l’assignatura d’economia … Llegeix més»

Olimpíada de Química

Els alumnes de Química de 2n de Batxillerat del nostre Centre van participar els passat dimecres dia 4 de març a l’Olimpíada de Química a la Universitat de Lleida.

Sortida ATC

L’alumnat de  1r. BTX de ciències socials que cursen l’assignatura d’economia, hem visitat la delegació de l’Agència Tributària de Catalunya a Lleida  dins del programa de mesures de prevenció del  frau… Llegeix més»