Engega el Projecte d’Apadrinament

Ja està en marxa el Projecte d’Apadrinament entre els alumnes de 1r i 4t d’ESO, en què l’alumnat de 4t acompanya el de 1r, el més jove de la casa, en el coneixement del nou medi des de l’acolliment i la comprensió, transmetent-los aquells coneixements i experiències… Llegeix més»

Sortida Óscar Muñoz

Tots els grups d’alumnes de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat d’Arts han assistit, en diferents dies, a una visita comentada en anglès a  l’exposició de l’artista colombià “Oscar Muñoz… Llegeix més»

Volei – AMPA MÀRIUS TORRES

Volei AMPA Ins Màrius Torres, ens trobem els dilluns de 8 a 3/4 de 10 de la nit.

Obert a tots els pares i mares.

Lectures, lectures, lectures

Tots podríem fer un llistat amb els nostres llibres predilectes. Sí, ho sabem, és difícil pensar en els que deixes fora de la llista. La solució seria fer-ne tot sovint de diferents, però també tenim clar que hem d’escollir en aquesta vida… Llegeix més»

El color del riu Segre

El riu Segre, creacions artístiques dels diferents grups. Coneixement, diversió i creacions !

Actitud emprenedora

El passat divendres 26 d’octubre ens va visitar el Sr. Joel Joli, exalumne de l’institut, soci fundador d’una empresa internacional, Blackpier, que es dedica a fer vestits per a homes a mida, però que no té res a veure amb el sastre convencional que tots coneguem… Llegeix més»