Any 2006

Quarta medalla

Nom:
Immaculada Miarnau Piñol. Alumna del centre entre els anys 1955 i 1958.inmaculadamiarnau

Estudis:
Enginyera tècnica industrial (especialitat de química) per l’Escola Industrial de Barcelona. És la primera enginyera de Lleida i la tercera de Catalunya. Cursos de postgrau. Títol de pianista pel Conservatori Superior del Liceu de Barcelona. Curs internacional de cant, d’interpretació i tècnica vocal.

Professió:
Va començar com a professional liberal realitzant projectes d’instal•lacions elèctriques. Crea una empresa constructora pròpia amb la qual porta a terme diferents treballs i projectes. L’any 1984 entra al cos de professors de secundària. Fa classes de tecnologia i de química cosmètica als instituts Caparrella i Torrevicens. Ha fundat i dirigit diverses corals i ha participat en diverses trobades de corals.

inmaculadamiarnau1 inmaculadamiarnau2