Any 2005

Tercera medalla

Nom:manuelrubia
Manuel Rubia Consuegra. Alumne del centre a finals dels anys 70, en règim nocturn

Estudis:
Diplomat en Ciències Laborals a l’Escola Social de Barcelona. Va esdevenir tècnic superior de relacions industrials per la Universitat d’Alcalà de Henares. Diplomat en administració i direcció d’empreses per ESADE de Barcelona. També diplomat en AGT (tributació i fiscalitat) a ESADE.

Professió:
Ha estat director del Departament Jurídic i Fiscal del grup Mahou-Sant Miguel. Forma part del Comitè Fiscal de la CEOE, és membre permanent del Comité Fiscal de Cerveceros de España. Col•laborador de l’Institute of Internacional Research. Ha participat en la modificació legislativa de la Llei de comerç minorista i ha participat en altres reglamentacions sobre impostos especials.

manuelrubia2manuelrubia1