JORNADA GEOGRÀFICA DE RECERCA

El dijous 22 d’abril ha tingut lloc la I Jornada Geogràfica de Recerca i el lliurament del I Premi Georecerca. La jornada ha estat organitzada per l’equip ICE Geografia en Xarxa i el Departament de Geografia i Sociologia de la UdL. Aquesta primera edició de la jornada ha girat entorn als efectes del COVID sobre les ciutats i la seva activitat econòmica.

La Jornada s’ha desenvolupat en format virtual i ha consistit en dues conferències: “Ciutat  i COVID”, a càrrec de la geògrafa Carme Bellet,
Catedràtica de Geografia Humana del Departament de Geografia i Sociologia de la UdL i “El cas de l’eix comercial de Lleida”, a càrrec de Jaume Macià, del Departament de Geografia i Sociologia de la UdL.

També s’han projectat dos curtmetratges de caràcter geogràfic.

I s’ha fet el lliurament de la primera edició dels premis GeoRecerca a estudiants de 2n de batxillerat.

L’Institut Màrius Torres ha estat present en la Jornada i 7 alumnes de l’assignatura de Geografia de 2n de Batxillerat E, F i G han participat en els Premis Georecerca: Paula Barbé, Júlia Basi, Laura Gibert, Abril Granados, Ariadna Ledesma, Paula Tomás i Clara Visa.

El Treball de l’alumna Abril Granados ha estat reconegut amb el 2n Premi.

Felicitats a totes les participants i a l’alumna premiada.

Ha estat una jornada molt interessant i esperem que tingui continuïtat els propers anys.

Imma Esquerda

CLICA AQUÍ PER ACCEDIR ALS TREBALLS