Guanyadors/es del concurs Arttardor

Una part de l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat ha participat a Arttardor, el concurs d’arts del festival de jazz de Lleida, organitzat per la comissió del festival Jazztardor. L’alumnat premiat ha estat:

Els/les participants van assistir a un concert itinerant de carrer dels Pixie Dixie, que va tenir lloc el dissabte, dia 4 de novembre, a partir de les 12:00h.

Per altra banda, a una classe de Dibuix Artístic, vam realitzar una improvisació plàstica-creativa tot escoltant jazz a l’aula.

Els resultats de les creacions artístiques del concurs i de les realitzades a partir de la música estaran exposades durant uns dies a l’Antares (carrer Ballester, 15, Lleida). Hi esteu tots i totes convidats!